100 % ASLI, BERSIH, SEGAR, HARUM !!

100 % ASLI, BERSIH, SEGAR, HARUM !!
******* Mandian Herba 100% Tradisional Asli, Produk Original Kampung Yang Diyakini ! ******

Sunday 10 May 2015

Mandi Bunga Tanpa Perlu Ke Spa Lagi !

 

 
 
Mandi Bunga adalah amalan sejak dari temurun lagi untuk menaikkan seri wajah dan badan. Selalunya dilakukkan oleh bakal pengantin untuk hari bahagia yang bakal menjelma, tetapi banyak lagi kelebihan mandi bunga ini yang boleh dilakukan hanya dirumah dan sangat mudah dengan mandian herba Aura Blends.
 
Sedikit cerita tentang mandi bunga yang molek untuk kita ketahui...
 
Mandi bunga telah diamalkan oleh nenek moyang kita sejak dari dahulu lagi.... khasiat mandi bunga yang dipercayai boleh membuang anasir yang tidak baik dari badan kerana bau bunga yang harum dan bau mandian daun herba yang semerbak dapat membuang pengaruh yang tidak elok dari dalam diri si pemakai.
 
Selain dari itu warna yang diwakili oleh bunga dapat mengeluarkan aura-aura yang positif dan baik untuk menaikkkan seri wajah dan amat sesuai untuk yang bakal menamatkan zaman bujang atau ingin mencari jodoh, Insyaallah dengan niat yang baik dan berusaha, segalanya boleh dikhtiar.
 
Walaupun pada zaman era ini, kelebihan mandi bunga tidak dapat dinafikan kerana setiap bunga mempunyai khasiat dan aura yang tersendiri, ia mempunyai maksud yang tersendiri.
 
Mengikut kajian, mandi bunga mempunyai banyak kelebihan dan faedah, bunga dikatakan penyerap tenaga matahari yang paling baik dan tidak hairanlah jika mandi dengan air yang bercampur dengan bunga dikatakan kita mendapat kebaikan-kebaikan tenaga matahari yang diserap oleh bunga.
 
Tenaga matahari juga dikatakan dapat memintas atau menghapuskan tenaga-tenaga yang tidak baik dari dalam tubuh seseorang.
 
Ditambah lagi dengan mandian daun herba yang dicampurkan, ia dapat merawat tubuh, memberi kecantikan dan dapat memulihkan semangat tubuh yang hilang.
 
Aura akan menjadi semakin baik, tubuh akan segar dan rasa perubahan yang positif dan minda sekaligus akan menjadi lebih tenang, berkeyakinan dan berseri.
 
Di Aura Blends dengan harga serendah RM45, kita boleh melakukan ritual mandi bunga hanya dirumah tanpa perlu ke spa.
 
2 Sabun Aromaterapi diberi percuma selagi stok masih ada !
 
Hubungi 0193269906 untuk mandian daun herba anda hari ini....

No comments:

Post a Comment